Lördag!

Och vädret suger, som nästan alltid nu för tiden..
Ska iallafall titta på fotboll ikväll hos Filippa. Sverige-Ungern. Min Kim.
Efter fotbollen så drar vi ut. Vart vi drar har vi ingen aning om ännu. Hör av er vettja, det skadar ju inte direkt. Imorgon ska jag försöka få med mig pappa ner på stan eller till Hälla eller något, så att vi kan titta på nya skor+klubba till mig. Det är ju ganska bra att man har all utrustning som behövs, eller hur?

Min morbror och hans fru ska komma hem till oss imorgon också. Dom ska titta på våra älskade kattungar. Men dom får inte ta någon! Nej nej nej, aldrig! Det har jag förbjudit.

Vi hörs!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0