Lördagskväll

Sitter här nyduschad. Blev bara en match för mig idag, har såna jäkla skavsår. Matchen gick väl helt okej, absolut inte min bästa match. Men jag ska väl inte vara alltför besviken. Med tanke på hur länge jag varit borta så var det en helt okej match.
Vi vann 3 matcher och förlorade 1, vilket betydde att vi vann hela "minicupen". Riktigt bra! WEEI!

Ikväll ska jag hem till Lövet och mysa med film. Det var ett tag sen sist. Hoppas bara hon inte tänker äta sockerfritt godis, det gick ju inte så bra sist hon gjorde det.. HAHA!

Näe, nu ska jag se om det börjar fixas med mat, annars får jag sätta igång det så att jag kommer härifrån någon gång!
SEE YA

Kommentarer
Postat av: Mandy

3 av 4 matcher är ju skitbra :D Grattis!<3

2009-09-13 @ 13:27:08
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0