Sängen, arg!!

Japp, nu ligger jag här. Kom hem för ungefär 20 min sen. Hamnade på en riktigt lam hemmafest på Bjurhovda. Fanns lite nice folk där, men det var absolut inget drag. Kvällen slutade ju inte bättre när folk blev bestulna på saker. Mobiler, pengar och busskort. Bl.a. Mitt busskort blev stulet, och jag har bara en sak att säga till den personen som tog det: BIG FAIL! Busskortet är nämligen tomt. Idiot. ÅH vad arg jag blir på folk ibland!!!!

Nu ska jag sova, för jag ska vara i Västeråshallen till kl.12 imorgon. Först ska jag checka damerna ett tag, sen ska det jobbas i V.I.P på herrmatchen.

SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHAHA där fick dom där idioterna som tog allt! Längtar till löööördag! :D<3

2009-09-28 @ 18:48:28
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0