Snart är det fredag!

Och fredag betyder helg! Vad händer i helgen då..? Jag har ingen aning! Kanske blir att dra ut som alltid? Det är riktigt nice om man är med rätt människor.

Idag fick vi sluta 30 minuter tidigare än vad vi egentligen skulle. Antingen så går lärarens klocka helt fel eller så är hon bara väldigt snäll. Skönt för oss iallafall. Jag hatar torsdagarna. Känns bara så himla segt! Jag har 4 lektioner, men det känns som att jag har typ 10?! Ja ja, jag vänjer mig väl i slutändan..

Fiskbilen var här idag! Inte för att jag bryr mig så mycket om själva bilen, men den otroligt snygga killen som plingar på dörrar var med.. Och han plingade ju självklart på hos oss! Åh, gud.. Så snygg han är! Dreglar..

Nu ska jag plugga lite till. Eller.. Snart! Snart ska jag plugga till provet som vi har imorgon. Jag känner mig såååå taggad!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Du kanske har lust och hitta på nåt med mig? ;)<3

2009-09-10 @ 19:59:54
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0