Tjena mittbena!

Kom in med kusin för ett tag sen. Har varit ute och chillat, riktigt skönt. Drog ner på stan en snabbis för att checka läget på kulturnatta, men det var inget speciellt, så vi blev inte kvar där nere så länge.

Det har varit dålig uppdatering idag, jag vet. Men jag har varit i Köping hela dagen och tittat på syster som spelat cup. Hon är verkligen riktigt duktig den där lillskiten. Jag är stolt över henne. Puss på henne!

Nu ska jag sova, är så sjukt trött. Vi har ju gått lagom långt också. Känner på mig att jag kommer känna det i fötterna imorgon.. Ja ja, sånt som händer. Kan ju vara stolt över att jag gått så pass långt, eller hur?

Näe, nu ska jag sova. Ögonen strejkar.
Sov gott allihopa!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mandy

nej missade henne :( du får hälsa så mycket och be henne komma snart igen så kör vi en riktig fest :D

2009-09-21 @ 18:51:36
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0