FRIDAY!



Tjenare folket!
Här sitter jag, nyvaken och hungrig. Om man skulle ta och fixa lite frukost kanske? Då kanske man inte behöver sitta och gnälla över en kurrande mage på ett tag. SMART!
Idag är det träning, vilket jag, som alltid, gillar till 10000000 om inte mer. En positiv sak är att jag inte längre känner av min ljumske! Att jag har ont, alltså.. Själva ljumsken känner jag ju av.. Alltså.. ÄH! Ni fattar, right? Haha, fan vad dryg jag känner mig just nu.
Ikväll lutar det åt att dra ut med Josephine och Filippa. Nice. Match imorgon, så det blir att ta det lugnt.

Näe, nu är jag väldigt väldigt hungrig.. SEE YA!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0