Godkväll!



Det var ett tag sen man skrev här. Igen. Får faktiskt ta och skärpa mig nu!
Träning ikväll iallafall. Fick hoppa in och spela med 97-killarna. Det är faktiskt roligt. Och satan vad duktiga dom är. Blir inte lite avis.. Sen var det juniorträning som jag bara tittade på, sen damträning. Var chill, inte så jobbigt. Och vilka vann elitserien IGEN då? Dum fråga, va? Haha, nej, men kul var det! Dock så har jag sträckt min ljumske, vilket inte alls är lika kul. Jag hoppas att det går över snart, för det gör ont bara jag går.. BUHU!
Nej, nu ska jag ta det chill. Blir nog att sova snart, för jag är sjukt trött. Men först ska det tittas på Robert Gustafsson's  De ä kanon. Kärlek till den människan säger jag bara, haha!

THE END
CIAO!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0