Fredagsmys!

Blir bara att sitta hemma ikväll. Min vän ska ju ut på krogen med en viss herre, moahaha! Så.. Jag antar att det inte gör så mycket. Inte den här gången iallafall, hehe.

Nu sitter jag egentligen bara och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan åka till träningen. Jag får ju inte träna, men jag tar med mig min älskade sticka ändå. Annars kommer jag bara få panik, och det vill jag verkligen inte.. Sitter även här och söker på mig själv på google.. SKITKUL! Kommer ju upp lite gamla artiklar från tidningar och grejer. Vem tycker inte sånt är kul liksom?

Så ikväll blir det väl bara att ta det lugnt med filmer I guess. American Pie filmerna slår ju aldrig fel.. Massa bröder att titta på säger jag bara.. MJAU!

Nu ska jag fortsätta med att vänta på pappa och sitta och sjunga lite för mig själv.
CIAO


Puss på dig Steve.


Kommentarer
Postat av: filippa

Kollar du på snyggingen utan mig :O nej nu är jag avis :O jag vill oxå seeee :O

puss :P<3

2010-01-08 @ 18:40:53
URL: http://fhellman.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0