Lördagkväll..

..och jag sitter inne igen! Det här är inte bra alltså.. Ja ja, sånt är livet.
Blev vinst idag med 7-2. Helt underbart! Finns inget bättre än en vinst när man spelar så sjukt bra som vi gjorde idag. Blev 1 mål och 1 assist för mig. Får väl säga att jag är nöjd. Imorgon drar jag med och är hejarklack till 95;orna (syster spelar) som spelar borta i Arboga. Får hoppas att alla klarar sig hela, med tanke på vilka jäkla galningar dom tjejerna är.. Well well, det återstår att se.

Far har bjudit över tränarstaben hit för att bada. Dom hoppade nyss i tunnan, så dom lär väl sitta där ett bra tag. Spelade lite spel med gubbarna tidigare. Dom är bra roliga dom..

Näe, nu har jag inget mer att skriva.
HÖRS!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0