Skolstart..

Tjena!
Här sitter jag, nyvaken och fräsch. Ska snart hoppa in i en dusch så att jag förhoppningsvis piggnar till. Idag börjar skolan och jag kan inte säga annat än att det suger och jag har världens ångest. Tack skolan, du får mig att må så bra! Inte.. Usch, kan inte beskriva min känsla som jag har när jag går till det fängelset. Jag antar att jag får stå ut det sista nu..

Jullovet har annars varit så jäkla bra! Förutom den sista veckan då jag blev sjuk, vilket jag fortfarande är. Hosta och snuva, love it! Så det blir ingen träning för mig imorgon.. Jag som har längtat!! Vilket skit..

Ja ja, nu väntar duschen!
HÖRS


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0