Tjena mittbena!

Vad händer där ute? Själv ligger jag i Filippas otroligt sköna säng och skriver, medans hon tittar på film. Love actually för att vara exakt. Hon fick känna på att ligga på golvet ett tag då jag var lite busig, haha! När jag är på bushumör i hennes säng så slutar det oftast med att hon hamnar där. På golvet alltså!
Har varit här hela dagen och bara tagit det lugnt och tittat på filmer. Imorgon börjar skolan och det suger! Vill bara gråta..
Näe, vi hörs gott folk, ciao!

Bild från nyår.

Love you bruden!


Kommentarer
Postat av: Filippa Kungen Hellman

Sen hamnade du på golvet, mohahaha ;)

Love you to gullsan <3

2010-01-06 @ 22:51:21
URL: http://fhellman.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0