I hope someday you'll say my name out loud

Tog ungefär 5 minuter hos tandläkaren. Kändes väldigt ovärt att ens åka dit, men nu har jag det gjort iallafall. Ska dit den 2 september nästa gång, dagen innan jag blir 18.. Spännande om man skulle gå med smärta i hela käften på sin 18-års dag, haha!

Hursomhelst, så åkte jag, mamma och syster till hälla och åt på pizza hut. Det satt fint, och jag är fortfarande mätt. Efteråt gick vi in på Maxi och handlade, och det var ju bara en pina att behöva se all mat där inne när man var så mätt. USCH!

Juste, jag tog mig äntligen tid och tittade på the Green Mile igår. Och jäklar, jag satt som fastklistrad. Kunde inte somna, eller jag ville inte somna. Den var så sjukt bra!

Nu ska jag göra något annat.. Hörs!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Mandy

åh va gott med pizza hut gumman! Jag saknar dig med!!!

2010-06-21 @ 16:23:20
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0