Jag är tillbaka!

Tjena hejsan alla glada!
Jag har äntligen fått igång min gamla skräpdator igen. Den är inte allt för mycket att hurra för, men det är ju bättre än ingenting. Känns bra att kunna sitta här igen, hihi.
Så.. Vad har jag gjort medans jag varit borta från burken? Jag kommer inte ihåg allt, men min kära vän tog ju studenten i fredags, så jag var och tittade när dom åkte på flaken och åt god mat hemma hos henne.
Jag orkar verkligen inte skriva allt annat jag gjort, för då får jag väl sitta här i några timmar..
Det känner jag inte för, så jag säger tack och hej här och nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig mest av allt flickvän <3<3<3<3<3

2010-06-15 @ 21:56:48
URL: http://fhellman.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0