Just let it be, come on and bring your body next to me

Detta inlägg dedikerar (?) jag till Ulrica "Puffen" Ädel eftersom hon bad om det!

Sitter här ganska nyvaken. Vaknade först av ett sms runt 9-tiden men jag orkade inte vakna då, så jag somnade om igen. Nice price!
Idag väntar schteek med eliten. Vi drar till Lövudden så fort Väskan är klar med sitt. Kan bli riktigt nice, och det tror jag nog att det kommer bli! Vi hade tänkt bada, grilla, kubba och mooosa i oss godis.
Äej, kan nog inte bli annat än bra med dom där tokstollarna!

Nu är jag så jäkla hungrig så det känns som att min mage ska explodera vilken sekund somhelst. Så därför tänker jag äta någonting nu!

Peace out!
CIAO

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0