Come take my hand and we'll walk this road together



Så var fotbollen färdigspelad. Vart match med damerna igår mot VIK. Vinst med 4-2, vilket resulterade i en 2a plats för damerna i div.4. Inte illa faktiskt. Resten av dagen blev det bara att ta det lugnt, och det behövdes.

Nu väntar en otroligt jobbig skoldag (12-14, som alla andra måndagar). Sen bär det av hem för chill och sen är det träning ikväll. Har bara ett problem som säkert kommer utvecklas till panik. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit.. Men det löser sig nog. Hoppas jag. Får väl i värsta fall ta bussen. Det är det värsta man kan göra när man har massa innebandysaker med sig. Usch..

Men nu ska jag fixa det sista, sen kilar jag iväg.
CIAO!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0