Best day of my life

Hej. Nu när jag fått en ny dator så ska denna blogg bli uppdaterad oftare. Jag ska försöka iallafall!
Igår fyllde jag 18. Vilken jäkla kväll det blev. Helt underbara tjejer som var med. Första krogenrundan, och det känns inte som att det kan bli mycket bättre än så. Hade så sjukt kul, verkligen! Tack ni underbara människor!!

I övrigt så fick jag en dator. En helt sjukt bra present. Jag är så nöjd! Som ett litet barn på julafton ungefär. Någonting i den stilen iallafall.
Nu sitter jag här, sjukt sliten, och det känns som att mina ögon är lika små som.. Ja, jag vet inte vad. Men efter gårdagen så är det helt klart värt det.
Nu ska jag äta lite smörgåstårta. MUMS!

Tack Johanna, Filippa, Josephine, Sofia och Therese.
Ni gjorde min födelsedag!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0