Don't stop looking, you're one step closer



Tittade på träningsmatch idag. Mitt lag. Men jag hade inte fått någon information om att jag skulle vara med, så fick sitta på läktaren med Väskan. Var riktigt pissed off där ett tag. Jag menar, det finns ju en anledning till varför jag tränar? För att jag verkligen vill hålla på med det här. Det är kärlek för mig.

Drog hem till Väskan och tittade på film efter. Filmen var kass, men sällskapet var nice. Även fast hon var lite trött. Och hon kallar mig trötter, den busen!

Näe, nu väntar min säng på mig.
Och gissa vem som ligger i den?
Jo, min bebis såklart!

HÖRS


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0