Every long lost dream let me to where you are



Matcher i helgen. Först fotbollsmatch med damerna. Vinst med 3-2 mot BK30. Gick väl helt okej, blev en framspelning iallafall, så det får duga. Innebandymatch i går, söndag. Seriepremiär mot Orresta. Blev en skön vinst med 6-1. För mig blev det 5 mål och 1 assist. Kan ju inte klaga, så får säga att jag faktiskt är nöjd. Gjorde ett mål på straff, och två stycken på utkast av min kära vän Väskan. För jäkla nice alltså.

Nu är jag trött och jag fryser. Jag vill bara ligga hemma under min säng resten av dagen. Men så är inte planerna. Först ska jag till skolan (12-14), sen ska jag hålla Väskan sällskap när hennes yngsta syster har gymnastik i VGF-hallen. Nice price. Ikväll är det träning igen. Har ont i ryggen, låret och nacken. Hur ska detta sluta?

HÖRS!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0