Nothing left to hide, I'm fallin' harder than the last time

Tittade precis klart på idol med mor och far. Måste säga att jag heja på Alice, Daniel och Olle. Men jag är inte så jätte insatt, så jag vet egentligen inte. Sitter bara här nu, väntar på att Väskan ska höra av sig så att vi kanske kan hitta på något. Orkar inte sitta här hela kvällen iallafall! Skolan idag var soft, hade bara svenska, sen var jag i köket med någon klass. Vet inte om dom var 2:or eller 3:or.. Det var iallafall helt okej, dom var snälla. Fick sluta runt halv ett, och det var grymt skönt.

Nu ska jag bara chilla ett tag till.



Söta klassen!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0