When I see your face, there's not a thing that I would change

Usch! Hatar att vakna precis innan alarmet. Blir lite arg på mig själv att jag ska vakna hela tiden. Tänkte bara meddela det, hehe.
Igår var det säsongens sista fotbollsmatch, och självklart så gör man sin sämsta match. Helt sjukt hur kass jag var. USCH! Efter matchen drog iallafall jag och Johanna hem till henne för att titta på innebandy, Falun - AIK. AIK vann, och då blev Johanna förjävla glad. Blev lite bus efter matchen också, vilket resulterade i ett knä i fejset. Är lagom öm nu ska ni veta, måste titta om det är blått/rött, svullet eller nåt. Blev iallafall en nice, men sen kväll hos Johanna. Känner att man skulle ha lagt sig tidigare igår. Vill bara borra ner mitt ansikte i kudden och krypa ner under mitt täcke och stanna där hela dagen. OOH, så mysigt!!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0