I don't wanna leave, but I must keep moving ahead



Jag tog ett bad i dag. Prutt ville vara med. Mysigt, va?

Träningen idag gick väl helt okej. Var riktigt pissed off på klubban i början, eftersom jag fått börja använda min förra då min kära bror hade av den jag använde. Snällt va? Nej, absolut inte. Som räddare i nöden kom Haag och lånade ut en extra som hon hade. Den var så mycket bättre, och man satte ju några kassar med den, så ska inte klaga.

Inatt sover jag och min fru på varsitt håll. Känns ensamt, men man kanske behöver det ibland också. Imorgon är det matte-nationella som gäller. Jag som inte ens behöver göra det (har ju redan betyg i matte) blev övertalad av min mattelärare och mentor Rainer. Bläääää. Men är iallafall ledig på onsdag då småbarnen ska ha orientering. Och där har jag ju också redan betyg (i idrott alltså) så jag får vara hemma! SKÖN-T!

Har äntligen bokat riskutbildning 1 och 2 också. Känns faktiskt som att någonting händer nu. Nu ska jag fanimej ta mig i kragen och fixa det här!
Tack till Johanna och min mor som har peppat och hjälpt mig mest. Okej, far min har väl också sagt saker, men han har ju bara tjatat.

Godnatt mina vänner!
CIAO!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0