I'm gonna stand 'til I get there

Hej. Min vän Johanna är riktigt nöjd nu, då hon ska få köra denna bil hela helgen. Känns som att våran helg är planerad, om hon får bestämma. Det är ju riktigt nice. Så i helgen ser ni oss schteeka i denna skönhet. Det är chill!

Nu sitter jag här med ett stort glas ramlösa-mango. Det satt fint, för jäklar vad jag var sugen på vatten. MUMS! Har nog äntligen blivit frisk! Har hittills fått behålla all mat jag har ätit idag. Det känns riktigt bra. Tur att man är ledig imorgon också så att man får en rehab-dag så att man är pigg och kry tills på fredag, och sen är det ju helg! Nice.

 


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0