Nu måste vi skynda och glida förbi

Hej folket!
Idag har jag varit duktig känner jag. Har faktiskt pluggat den där dumma körkorts-teorin! Synd att det är så mycket, för det är inte roligt... Men jag ska klara av det! Har suttit upp en deadline för mig själv, och det ska jag klara av!

 

Vädret idag har varit kaos. Trodde det skulle vara helt okej väder iallafall, men nej nej, icke sa nicke! Det var svinkallt och så haglade. Alla andra sa något om snö, men det såg inte jag. Tur det. Då hade jag väl börjat gråta.

 

På tal om det. Fick ingen rolig nyhet när jag kom hem idag. Våran voffsing ska avlivas imorgon!! BUHU! Jag var den enda i familjen som blev ledsen för det. Kalla människor? Kanske.
Kommer sakna dig voffsingen!!

CIAO!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0