Today I don't feel like doing anything

 

Hej folket.
Nu sitter jag i skolan och chillar. Hade nyss svenska, där man skulle ha en muntlig redovisning. Jag redovisade om Tyler Ward. De' brå grejer!

Idag är det fredag. Vad händer då? Inte mycket, ska nog bara vara hemma och chilla. Jag och Johanna kanske kommer åka lite grills, som vi gjorde igår. Det var nice, förutom att jag fick ont i benhinnorna, vaderna, och självklart så ramlade jag och slog i stjärten! Ja-adå! Byggde även pärlplattor igår. Inte borde man väl bli kallad knäpp för det? Det sa iallafall min familj. Dom trodde jag hade blivit knäpp. Hmm..

Nu ska jag lyssnar på Tyler lite grann.
Vi hörs!
CIAO!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0